Hotely a garážové domy

Aká je to správne zaparkovaná alebo dobre nasťahovaná reklama?

Pri dobrom marketingu je jednou z najdôležitejších úloh správne zacielenie reklamy. Kde by sa mala nachádzať? Má byť offline alebo online? V akom formáte? A čo tak ju niekam zaparkovať alebo nasťahovať?

Bratislavu a jej okolie len počas minulého roka navštívilo takmer 768 tisíc turistov. Až 62% z nich pricestovalo naReklamná sieť CITYINFO Hotely a garážové domy BRUNEL Group Slovensko zo zahraničia a na ubytovanie u nás domáci i cudzokrajní návštevníci minuli úctyhodných 55,3 mil. Eur. Čo to značí? Čulý prílev nových tvárí, ktoré rady využívajú najmä služby hlavného mesta, sa odohráva predovšetkým v dopravných uzloch a v ubytovacích zariadeniach.

Prečo spomíname všetky tieto čísla a ako súvisia s reklamou? Stačí, ak si spomeniete na polepené električky či autobusy a tematické prepojenie vám bude hneď jasnejšie. Reklama je všade tam, kde je veľa ľudí. Zákonite teda aj na autobusových či vlakových staniciach, na zastávkach, v hoteloch či v podzemných garážach. Tieto dynamické miesta poskytujú inzerentom jednoznačnú istotu, že reklamu bude počas jedného dňa vidieť oveľa viac ľudí ako v iných lokalitách.

Riešiť reklamu vo vlastnej réžii a dohadovať sa s dopravným podnikom či oblepiť pár billboardov pri hoteloch asi nebude mať žiadaný efekt. Samozrejme, môžete o pomoc požiadať niektorú z desiatok menších či väčších reklamných agentúr. Tie full-servisové zrejme budú mať s požiadavkou osloviť turistov, bežných občanov či biznismenov pravdepodobne aj skúsenosti, no za skúsenosti sa platí. Menšie budú tápať a hrozí riziko, že stúpite vedľa. Zdanlivo chýbajú na trhu hráči, ktorí by sa špecializovali na konkrétnu cieľovú skupinu a vedeli by ponúknuť riešenie šité na mieru za dostupnú cenu.

Aj keď je však toto pole zdá sa neorané, predsa je tu osamelá lastovička, ktorá sa hrdí reklamnou sieťou jedinou svojho druhu v hlavnom meste i na Slovensku. Ide o inovatívny koncept tzv. CITYINFO stojanov, ktoré sú nositeľmi malých šikovných reklamných kariet. Stojany v rámci siete HOTELY a GARÁŽOVÉ DOMY pokrývajú až 95% bratislavských hotelov a takmer všetky garážové domy. Trik je v tom, že názov CITYINFO evokuje turistom i bežným okoloidúcim užitočné informácie o meste a jeho službách, takže sa radi pristavia a reklame venujú svoju pozornosť. Inzerenti tak majú istotu, že sa ich posolstvo dostane k cieľovej skupine. Prevádzkovateľom tejto reklamnej siete je spoločnosť BRUNEL Group, ktorá pre klientov okrem samotnej distribúcie reklamy zabezpečuje aj jej návrh, výrobu a distribúciu. Firma svoj koncept rozvíja už od roku 2005 a okrem hotelov a garážových domov má pod palcom i wellness centrá, vysoké školy a internáty a taktiež rušné ulice hlavného mesta. Stačí si vybrať vhodnú cieľovú skupinu a ostatné nechať na šikovný nosič informácií vo veľkosti platobnej karty...

Zdroje údajov: Štatistický úrad SR

Vstup do reklamnej distribučnej siete "CITYINFO hotely a garážové domy"

Pozrite si lokácie distribučnej siete CITYINFO BEST HOTELS

Pozrite si ukážky Cityinfo kariet

Rýchly kontakt

...